Örebro idag








Idag har vi varit till Örebro!
Vi mötte min syster Malin och hennes pojkvän Adde utanför Biltema vid 11.00. Efter att ha varit där åkte vi vidare till IKEA och sen till Marieberg. I Marieberg har dom börjat gjort om och de har även fått några nya butiker som tex Cubus och Vila. Det är roligt med nya butiker och en ombyggnad.
   Jag skulle leta efter ett par nya skor och jag hittade ett par fina som satt bra på Din sko. Jag har svårt att hitta skor som känns bra och som inte gör ont. Men dom här var bra och då blev jag jätteglad!


Det jag blev mindre glad över var att jag ganska fort fick ont i foten. Det gjorde ont i vristen och under foten. Även om svullnaden har gått ner och foten ser fin ut så gör den ont i alla fall. Får hoppas att det snart går över!


Nu  är jag hemma och sitter framför datorn och tar det lungt. 
Imorron är det en ny skoldag och en ny skolvecka.
Går från klockan 08.00-16.35 imorron. Det är jobbigt med så långa dagar, men när man väl är där så går det fort ändå.
Sovmornar har jag nästan varje dag förutom måndagar så jag har ju ett bra schema ändå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0